nee, we zetten gewoon door - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu nee, we zetten gewoon door - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

nee, we zetten gewoon door

Blijf op de hoogte en volg ilona

09 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Het heeft hier even stilgelegen sinds de najaarsbijeenkomst in november. Niet in gedachten hoor. maar ik had prive nog het een en ander te doen en te regelen. dat is nu bijna achter de rug. een zware periode. en ik kan jullie vertellen. dat ik liever vandaag dan morgen vertrek op mijn camino. volgens mij de beste manier om dingen te verwerken. Door alle toestanden ben ik ook nog flink ziek geweest waarvan ik meerdendeel 3 weken in bed heb gelegen. flinke keelontsteking en dan ook nog dat hardnekkig virus erover heen. ik die nooit ziek is. Dit heeft mijn energiepijl heel slecht gedaan. ik kam amper 1000m lopen of ik kom al zuurstof te kort. Maar we pakken het weer op. of ik nu 10km of 25km per dag kan lopen. In de grote vakantie ben ik te vinden op de camino portugues. Mijn reisgids alweer vd dag gehaald. de blogs van andere pelgrims weer ah lezen. afen toe al kijken naar goedkope vluchten naar lissabon. wandelingen weer rustig aan oppakken. nee mijn wens gaat gewoon door! Ik ben geen opgever.

vanavond ook de 3delige lezingen vh genootschap regio den bosch afgerond. jammer want het was zeer interresant. Onderwerpen waren: geschiedenis, kunst en cultuur van de Camino Francés

ohja en er ligt nog een cursus portugees op me te wachten. plannen genoeg. maar nu gaat het wel snel!

  • 10 Maart 2015 - 12:33

    Jet Van Bakkum:

    Beste Ilona, wat fijn dat jij er weer opkrabbelt en jouw reis gaat lopen.
    Ik hoop dat alles zo gaat als jij wenst en dat jij weer geniet van de Camino.
    Ik ga jou net als de vorige reis weer volgen en genieten van jouw verslagen.
    Ik wens jou veel kracht en vriendschappen onderweg.

    Liefs van Jet.

  • 11 Maart 2015 - 22:30

    Marian:

    Ik hoop dat je snel weer fit gaat worden en dat je conditie weer als vanouds wordt. Het is een heel vervelend griepje geweest afgelopen periode. Je blijft kwakkelen, het komt steeds terug, niet zo erg als de eerste keer. Ik heb hem ook gehad en het blijft aanwezig. Benauwd, lucht te kort. Het word tijd voor lente, plannen uitvoeren en natuurlijk verwerken van wat je afgelopen periode is overkomen. Ik wens je heel vel sterkte, gezondheid en plezier met de voorbereiding.
    Groetjes van Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 30601

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: