Op weg naar Santiago - Reisverslagen van ilona schouten - WaarBenJij.nu Op weg naar Santiago - Reisverslagen van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Op weg naar Santiago

Ik ga een wandeltocht maken van zo´n 900km. Dat betekend dag in dag uit zo´n 20 km lopen! Ik ga als pelgrim. Dat betekend ´afzien´. Ik heb toegang tot de goedkoopste overnachtingen en zo. En dat is geen lekker bedje. In slechtste gevallen. Op de grond of met 100 of meer op een slaapzaal. Maar ik ga ervoor! Hoop onderweg nog mooie foto´s te maken en leuke mensen te ontmoeten.
Op een andere manier vakantie houden. Rust en ontspanning.

Recente Reisverslagen:

27 April 2014

nog meer foto´s

24 November 2013

Camino santiago de Compostella

24 Oktober 2013

vorderingen met de foto´s enzo

13 Oktober 2013

nieuwe plannen

28 September 2013

6 weken thuis van Santiago de compostella
ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30582

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: