Santiago de compestella en verder - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu Santiago de compestella en verder - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Santiago de compestella en verder

Blijf op de hoogte en volg ilona

07 Augustus 2013 | Spanje, Pedrouzo

Gisteren aangekomen in santiago. We kwamen net een 1 min vd pelgrimsmis binnen. Dus maar gelijk id kathedraal gebleven. En met geluk. Want dat grote wierookvat doen ze niet meer iedere dag. Zo ff een aantal duizend man ter communie. Daarna mijn compostella gehaald. Wat gegeten en naar onze hostal. S avonds een amerikaanse medepelgrim gezien. En samen op info naar de parador. Het vroegere paleis hier. Vanwege de tijden wanneer je als 1ste vd 10 pelgrims kunt eten. Ff gaan kijken vd plek waar je moet wachten. Kwamen ze ons net halen. En mazzel. We konden gelijk mee aanschuiven. Lekker gegeten.
Vanochtend was ik er ook vh ontbijt. Hmm wat een verwennerij. En dat gratis he. Met de lunch was ik telaat. Dus probeer ik het vanavond weer. Vandaag op bezoek geweest id huiskamer. Mijn vliegticket geregeld. Maar dat duurt nog 1,5 week hoor. Doorgelopen naar het station. In het spaans mijn busticket naar madrid airport geregeld. Reisboekje gekocht voor finisterre en muxia. En nu lekker een beetje voorbereiden met een sangria in een heel leuk zaakje. Dadelijk ff pinnen en naar de tourist office voor meer info. En ja dan ga ik het weer proberen id parador. Haha. Wat fotos op mijn facebook.

  • 07 Augustus 2013 - 18:02

    Nel:

    Ha Ilona, was zeker wel vreemd om vanmorgen niet te starten voor een flinke wandeling. Geniet van je laatste dagen liefs Nel

  • 07 Augustus 2013 - 19:01

    Vos:

    JE HEBT HET GEHAALD!!!
    Ik doe mijn hoed voor je af, Ilona, ik heb hem daar speciaal voor opgezet. Wat jij op deze reis allemaal hebt beleefd en gevoeld, dat nemen ze je niet meer af. Ik ben diep onder de indruk. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en ook je uithouding. Ik hoop dat de reis een blijvende herinnering voor je zal worden die je ook na deze reis nog zal doen groeien en bloeien.

  • 07 Augustus 2013 - 19:13

    Roos:

    wat een prestatie heb je geleverd Ilona.....ik vind het echt geweldig en heb er een grote bewondering voor......nu nog de laatste dagen genieten....en....natuurlijk...afkicken....wat zal het wennen worden voor je....maar wat zal eddy blij zijn dat je er weer bent strakjes...
    geniet van je laatste dagen en een dikken knuffel
    Roos

  • 07 Augustus 2013 - 19:17

    Adrie:

    Fantastisch, gefeliciteerd het het behalen van deze superprestatie. Knalgoed Ilona. Jeetje, eindelijk bereikt wat je al zo lang graag wilde. Leuk hoor en ik heb genoten van je verhalen.
    Geniet nog even na.
    Groetjes, Adrie

  • 07 Augustus 2013 - 19:17

    ANNE:

    van harte gefeliciteerd geweldig hoor dat doet niet iedereen jou na .wat fijn he , je maakt toch ook heel wat mee zo he , het is om trots op te zijn , hoe is het intussen met je voeten ????
    wat zal jij veel te vertellen hebben,en dat grote wierookvat in de kerk ,daar gaat het alleen al om ,moet zo fantastisch zijn . ilona ik hoor het nog wel he , maar ben wel heel zuinig op jezelf , want je bent er nog niet he heel veel mooie dingen wens ik je toe en tot gauw groetjes genieten he
    tante Anne.

  • 07 Augustus 2013 - 20:54

    Jet:

    Proficiat Ilona, Jij hebt het me toch maar gefikst.. De kracht en lef maar vooral jouw doorzetting vermogen dat is grote klasse.!! Veel mensen ontmoet en nieuwe vrienden gemaakt ook af en toe een dip maar dat lijkt mij vrij normaal als je zo een tocht onderneemt. KAARSJES GEBRAND ?
    De prachtige kerk binnen treden en daar de Heilige Mis mogen meemaken met het grote zwaaiende wierookvat. Een herinnering voor de rest van je leven waarop jij trots mag zijn.
    Jou eigen Camilo is voorbij en nu weer richting thuis waar Eddy op jou wacht.
    Ik wens jou en goede thuisreis en een ontspannen slaap vannacht.

    Nogmaals - - - Bedankt voor jouw verhalen en foto`s, ik heb er van genoten !

    Groetjes van Jet XX

  • 07 Augustus 2013 - 22:15

    Sonja:

    Grote bewondering voor je doorzettingsvermogen Ilona. Met wat jij gepresteerd hebt is de Nijmeegse een lachertje. Groet

  • 07 Augustus 2013 - 22:19

    Marieke:

    ilona een dikke knuffel voor het behalen van je doel,wat zal je blij zijn eddy met jou ook denk,af tellen voor ons allemaal liefs marieke

  • 08 Augustus 2013 - 01:34

    Mijke:

    Lieve Iloontje,

    Een heel dikke PROFICIAT voor jou! Deze reis zal je hele leven verder beinvloeden volgens mij. Je weet dat je in moeilijke dagen doorzettingsvermogen hebt. Daar zal je later nog veel aan hebben meis,
    Ik ben heel blij voor je en voor Eddy dat je weer snel bj hem zal zijn. Ik denk dat hij godsdankbaar zal zijn als hij je weer in zijn armen kan sluiten.
    Veel liefs en geniet van de laatste week.
    Mijke

  • 08 Augustus 2013 - 16:26

    Hannie:

    Ilona proficiat met deze prestatie!! Ik bewonder je doorzettingsvermogen. Goed gedaan meid. Geniet van de komende "rustige" dagen en een goede terugreis. Groetjes, hannie

  • 10 Augustus 2013 - 22:36

    Gisela En Co:

    We vinden het echt fantastisch van je en voor je Ilona!
    Je hebt je doel gehaald en van je reis er naartoe erg genoten.
    Geniet nog even door en dan goede reis naar huis he

    Groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 30612

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: