Dag 7 santarem - azinhaga - Reisverslag uit Azinhaga, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu Dag 7 santarem - azinhaga - Reisverslag uit Azinhaga, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Dag 7 santarem - azinhaga

Blijf op de hoogte en volg ilona

04 Augustus 2015 | Portugal, Azinhaga

santerem verlatend door een oud stukje stad. porta da sol schitterend. over een romeinsweggetje door porta da santiago. niet wetend dat het niet zou gaan die dag. genietend vd uitzichten. Helaas de avond van te voren een dikke blaar verwijderd. die liep te irriteren. later kwam ik er achter dat ik de zonnebril vergeten was. je kan niet zonder hier. Maar het ergste was dat het gewoon niet ging vandaag. benauwdheid op de borst bonzend hart. kreeg het nu niet onder controle. tja dit zijn onder andere klachten bij een laag HB. kan geen kwaad als ik het maar id gaten houd. maar vandaag zat het er niet in helaas. Dus besloten de bus te nemen ih eerst volgend dorp. Helaas geen bus dus een taxi. ih centrum van azinhaga werd ik afgezet. casa azinhaga was mijn bestemming. wat gegeten. douche en een lange siësta gehouden. Het leek wel weer te gaan. vroeg naar bed. Want ik wilde de volgende dag weer gewoon verder. op naar Golega.
maar we zullen even moeten wachten. ben weer een beetje bijgewerkt. maar zit al op mijn 12 de dag inmiddels. misschien morgen anders...........

  • 05 Augustus 2015 - 00:08

    Adrie:

    Ach meis, er zal altijd wel een dag zijn dat het minder goed gaat. Succes verder.

  • 05 Augustus 2015 - 00:39

    Mijke:

    Jammer Ilone zo'n dag tussendoor. Heel verstandig dat je wel naar je lijf luisterd.Ik leef met je mee meis.en blijf je volgen!

  • 06 Augustus 2015 - 21:17

    Vonne:

    Ik lees wat de hb waarde is, is niet mis, doe je voorzichtig.. Leuk om te lezen waar wij ook net geweest zijn nou ja net, alweer een maand geleden. En wat warm daar.. !! In Golea ook een leuke slaapplek .. Geniet en veel plezier...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 5764
Totaal aantal bezoekers 30561

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: