Dag 4 vilafranca de xira - azumbuja 90km - Reisverslag uit Azambuja, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu Dag 4 vilafranca de xira - azumbuja 90km - Reisverslag uit Azambuja, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Dag 4 vilafranca de xira - azumbuja 90km

Blijf op de hoogte en volg ilona

04 Augustus 2015 | Portugal, Azambuja

om 6u sta ik buiten het pension. vervolg van mijn camino. vandaag dagje treinrails en asfalt. Helaas. ik was blij dat ik azumbuja aankwam. ik vraag naar mesericondia. Nee ze spreken alleen portugees. je begrijpt er geen so..... van, haha. maar ze verwijzen mij naar de spar. oh zou die misschien Engels spreken? ik krijg meteen een sleutel in mijn handen. huh wat moet ik hier mee??? ad overkant vd straat staat een verwaarloosd pand. een pelgrimsshelter. eerst maar eens gaan kijken. uhhh staat helemaal nokje vol met onopgemaakte stapelbedden. douchen, wc , keukentje het is wel allemaal aanwezig. vreemde situatie. maar ik ga een poging wagen. trek wat lakens uit de mottenballen. schoon en wel. Neem een verfrissende de douche . niet te lang want het putje stroomt niet door

  • 04 Augustus 2015 - 19:04

    Hannie:

    hoi Ilona

    Jammer dat de route niet zo mooi is. Maar.... er komen waarschijnlijk nog heel veel mooie plekjes!
    Succes met het vervolg en het zoeken naar een slaapplaats.

    Groetjes
    Hannie

  • 04 Augustus 2015 - 19:24

    Adrie:

    Lijkt me helemaal niet fijn als de route niet mooi is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 30554

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: