Dag 3 alverca-vilafranca - Reisverslag uit Alverca, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu Dag 3 alverca-vilafranca - Reisverslag uit Alverca, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Dag 3 alverca-vilafranca

Blijf op de hoogte en volg ilona

04 Augustus 2015 | Portugal, Alverca

maar snel dit plaatsje verlaten. en nogmaals ik hoop echt dat ze de de tour eruit willen halen. Dat is niks voor pelgrims. vandaag weer een tocht over asfaltwegen, industrie en spoorwegen. saai en maakt zwaar! laatste stukje over een sportwandelpad. Helaas ook weer asfalt. aangekomen in vilafranca de xira. Dit dorpje straalt sfeer uit. een dorpje waar het stierenvechten nog leeft. ik verblijf in pensao ribatejana. goed een leuk pensionnetje. ik deel mijn kamer met Russische pelgrim. gezellig maar ikweet ook dat ik morgen alleen weer verder ga. vroeg naar bed. De klok staat op 5u!

  • 04 Augustus 2015 - 19:22

    Adrie:

    Jammer hoor dat de route niet aantrekkelijk was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 30580

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: