inpakken tas nog geen 4dagen meer - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu inpakken tas nog geen 4dagen meer - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

inpakken tas nog geen 4dagen meer

Blijf op de hoogte en volg ilona

18 Juli 2015 | Nederland, Nederland

zal ik het streven halen als 2 jaar terug? 6,7kg gaf mijn weegschaal toen aan. de oude lijst vd dag gehaald. en ben ad slag gegaan. tja nu ben ik ook wat wijzer dan toen he. dingetjes blijven thuis en andere dingetjes gaan weer mee. grotendeels al ingepakt. de vacuumzakken uitproberen. zijn andere dan de vorige x namelijk. nog wat spulletjes wassen en sommige dingen kunnen pas op het eind he.
gaat nu hard. nog geen 4 dagen meer. pff, maar dat blijkt normaal te zijn. Ik heb er zeker zin in hoor. ik geloof niet dat ik op het laatste moment ga afhaken. er is er nog maar 1 die me thuis kan houden. die overigens ook een mooi plekje krijgt om met mee te gaan he. en ja ik ga hem missen. maar de communicatiemogelijkheden zijn nu divers. nu hij sinds kort een smartphone heeft. overigens een telefoon neem ik op deze reis niet aan. ik ben gewoon bereikbaar (als er wifi is) op alle andere mogelijke manieren.
Ik heb nu in ieder geval lekker vrij om alles netjes op orde te krijgen en te regelen. want we zijn er nog niet. maar komt goed. extra foto´s zijn te vinden op mijn facebookpagina. https://www.facebook.com/ischouten1 nu al. hier via waarbenjij.nu is het te omslachtig om foto´s te plaatsen. en zeker als ik op reis ben. dus neem rustig een kijkje.

  • 18 Juli 2015 - 18:38

    Adrie:

    Heel veel plezier en goede reis.

  • 18 Juli 2015 - 19:09

    Jan Heijnen:

    Ik wens je veel succes Ilona, en een buen camino. Ga vooral je eigen weg. En denk er aan: Santiago is niet het doel, maar de weg er naar toe.

  • 18 Juli 2015 - 19:16

    Jose Seelen:

    Hallo Ilona vanuit hier suc6 met de laatste dingen, geniet er straks maar van.

  • 18 Juli 2015 - 22:29

    Peter:

    Ilona, buen camino.

  • 18 Juli 2015 - 23:34

    Petra:

    Ilonaaatje,

    Succes meid. Heel veel plezier, wijze inzichten . Xxx

  • 19 Juli 2015 - 01:28

    Mijke:

    Lieve Ilona,
    Veel succes en plezier . In gedachten wandel ik met je mee!
    Lieve groet van Mijke

  • 19 Juli 2015 - 09:52

    Jet Van Bakkum :

    Inderdaad duurt het nu niet meer zo lang en ik hoop dat alles voorspoedig mag gaan.
    weer een prachtig avontuur maar ook weer een echte uitdaging.
    Ik wens jou veel plezier en een zeer rustige reis.

    Warme groet van Jet/Hendrika. van Bakkum

  • 19 Juli 2015 - 17:07

    Lysan Wiersma:

    Ik wens je een heel mooie camino!

  • 22 Juli 2015 - 20:39

    Mies En Bert:

    Hoi Ilona,
    Een goede reis en heel veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 30585

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: