dag 12 viana naar navarette. - Reisverslag uit Logroño, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu dag 12 viana naar navarette. - Reisverslag uit Logroño, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu

dag 12 viana naar navarette.

Blijf op de hoogte en volg ilona

05 Juli 2013 | Spanje, Logroño

Wat een nacht. Ht was een parochiale hostel (gratis). Werden omhelst en afgekust door de beheersters. Zelfgemaakte koekjes en limonade. Wat een ontvangst. Toilet en doushe zag er netjes uit. Tot we op de slaapzolder kwamen. Sportmatjes. Oh mij god. Maar ja dat kun je verwachten op de camino. Ff wat sightseeing. Zijn bijna alemaal middeleeuwse stadjes en dorpjes hier. Terugekomen was het zo gezellig id keuken met zijn alle. Gezamelijk koken. Marrokaanse tafel. We hebben gelachen, gezongen en gedanst werd er. Leek wel een feestje. Ben naar de mis geweeest. Speciale pelgrims mis. Maar dat gaat niet meer helaas. Ik akn s'avonds helaas geen half uur meer staan.terugekomen was er gezamelijk eten. 2 oudere dames uit de kerk aten mee. Zelfs de pastoor zat aan tafel. Waar maak je dat nog mee. Erg gezellig wat een feestmaal. Zo lekker en gezellig. Toen nog een verrassing vd pastoor. Wia een zijingang kwamen we boven id kerk uit. Maria werd prachtig verlicht. 3 min stilte. Toen kwamen de hostes binnen en kregen een klarinet voorstelling id kerk. Wow wat een geluid. Wat mooi! Tja toen naar bed. We mochten een extra matje pKken. Dat ging al beter. Helaas niet veel geslapen. Maar xe ervaring was zo mooi. We vonden ht eg moeilijk om vanochtend om 6uur weer te vertrekken. Vandaag geen heuvels maar meer park gebeuren. Erg mooi. Dwars door de stad logrono richting navarette. Was zer warm we kwamen pas tegen half 3 aan. Dus moe en op. Mijn voetem en kuiten doen pijn vh wandelen. Maar heb geen klagen. Gelukkig geen blaren ofzo. Heb lekker gedousht en wat geslapen. Heb net wer een lekkere taps op ofwel hier is het phintos. Biertje is ookal bijna op. Ookal ben ik vandaag vanuit de navarre gekomen en zit ik nu id riojastreek ben niet zo'n wijndrinker. Maar eer ik thuis ben.......
Dank jullie wel voor alle reacties. Is erg fijn om iets van thuis te horen. Ookal is het hier af en toe afzien. Het is zo mooi dat je dat niet meer ziet bijna. Morgen richting najera.

  • 05 Juli 2013 - 20:14

    Eddy:

    Hoe meer ik lees hoe trotser ik word....en dat je geniet ondanks de inspanning maakt me blij, mis je wel , maar dat is een normale zaak, doe rustig aan doe ik t ook ...kus Eddy

  • 05 Juli 2013 - 20:38

    Marieke :

    gaat steeds meer petten halen om ze voor je af te nemen,zou er maar heerlijk van genieten,want denk dat het geen tweede keer zo word,liefs van uit huizen blijf je volgen marieke

  • 05 Juli 2013 - 21:02

    Bea Van Doorn:

    Hallo Ilona, Zo leuk om iedere keer je ervaring te lezen. Iedere dag ook even op FB vind ik het weer fijn dat je meld waar je bent en hoe je gelopen hebt. Ik volg je met de kaart hier naast me. Ik hoop dat je deze nacht weer in een bed kan slapen want twee matjes zal idd niet echt convertabel geweest zijn! Maar wel een heel leuke avond dat maakt veel goed met een klarinet concert speciaal voor jullie geweldig!
    Wanneer neem je weer eenbaanswoog vrije dag om op adem te komen?
    Sterkte groetjes vanuit Aalsmeer

  • 05 Juli 2013 - 21:39

    Roos:

    wat fantastisch om je zo te kunnen volgen....ik ben blij dat je ondanks ....zere voeten/benen...slecht slapen etc nog zo kunt genieten van alles om je heen....kan je helaas niet volgen op facebook (zit er niet op)....dus je foto's heb ik nog niet gezien....hoop ze later wel een keertje te kunnen bekijken...kom je maar weer gezellig een keertje eten bij mij.....
    heel veel succes op je verdere reis....

    liefs Roos

  • 05 Juli 2013 - 22:28

    Adrie:

    Het is wel de reis van je leven, wat zal jij veel moois zien onderweg. Maar je moet er wel wat voor over hebben, veel wandelen en met slapen is het afzien. Het zal niet meevallen om op 2 matjes je nacht door te moeten brengen als je zo moe bent.
    Hoe dan ook, je had een warm welkom.
    Heel veel succes verder e bedankt voor je verslagen tot nu toe. Goed trouwens dat je geen blaren hebt.
    Lieve groet voor jou.

  • 05 Juli 2013 - 23:22

    Marian:

    Ha Ilona

    Zet hem op. Geniet van de natuur, al het lekkere eten en de zon.
    Veel drinken, want je heb dat nodig met het warme weer.
    En ontspan je spieren.
    Met dat warme weer is het zeker afzien, maar als je om je heen kijkt, dan weet je waarom je het doet
    Zet hem op!

    Groetjes van Marian

  • 06 Juli 2013 - 09:52

    Carla De Roover:

    Hoi Ilona,

    Ik heb veel bewondering voor je, het is afzien maar oh zo mooi lijkt me, een belevenis die je niet mag missen, ik reageer niet altijd maar lees je wel altijd.

    groetjes en liefs

  • 06 Juli 2013 - 12:55

    Joke Van Der Wees:

    goed bezig!!!!!!

  • 06 Juli 2013 - 14:22

    Nicol:

    Heey Ilona,

    Wat een verhalen. Ik probeer ze iedere keer te lezen maar moet ze soms bewaren. Ik heb het erg druk met werken nu en mijn telefoon doet het niet. Maar ik blijf je volgen.
    Ik ben blij dat je er van kunt genieten ondanks de inspanningen.
    Ik kijk al uit naar al je foto`s en de daarbij behorende verhalen..

    Geniet er nog van en veel succes.

    Groetjes Nicol

  • 06 Juli 2013 - 20:44

    Wendy Van De Haterd:

    Hoi Ilona,

    Knap hoor, ik doe het je niet na.
    En leuk om zo op de hoogte te blijven hoe het met je gaat en wat je allemaal mee maakt op je reis.
    Petje af. Blijf goed naar je lichaam luisteren dan komt het helemaal goed. Veel plezier verder en we blijven je volgen.

    Liefs Wendy en Timmy

  • 07 Juli 2013 - 15:55

    Lijni:

    Elke keer weer geniet ik van je reisverslag!
    Je gaat lekker!

    Vergeet niet te genieten!

    Lijni

  • 07 Juli 2013 - 20:18

    Jet :

    Wauw..
    Wat een geweldige verhalen schrijf jij en wat maakt jij veel mee.
    Genieten van een prachtige avond met muziek
    Genieten van het lopen al is het super zwaar.
    Genietend van alle nieuwe dingen om jou heen..
    Jij doet het geweldig.
    Fijne avond en heel erg veel groetjes van mij vanuit Zaandam waar het eindelijk zomer begint te worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 30632

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: