dag 12 en 13 navarette tot granon - Reisverslag uit Logroño, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu dag 12 en 13 navarette tot granon - Reisverslag uit Logroño, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu

dag 12 en 13 navarette tot granon

Blijf op de hoogte en volg ilona

07 Juli 2013 | Spanje, Logroño

Mooie route gehad. Naar azofra. Beetje zwaar. War en veel km gemaakt. Maar ik werd beloond met een 2 pers kamer en een zwembad. Heerlijk relaxen. Ik deed bijna een moord voor een heerlijk voetenbad. Nou 3x3m is mooi hoor. Ff lekker ontspannen. Ook fijn voor een 2 pers kamer. Gewoon in een goedkope alberge. A €7. Is geen geld. Wat gehaald bij de supermarkt en een lekker broodje ih. Cafe aldaar. Door was niet veel helaas. Om 5:15u weer op. 6 u vertrokken. Vandaag maakte mijn chineeswandelmaatje een spurt. Ik as nog niet eens klaar. Zei wilde 10u lopen vandaag. Mijn niet gezien. Ik wilde kost wat kost de kathedraal van santo domingo de calzada zien. Vanwege de legende. Maar ik vind het ozo bijzonder dat er een kip en een haan id kerk zit. Zeer mooie kathedraal. Ze zijn allemaal mooi. Maar dit was echt schitterend! Het was nog vroeg dus toch besloten om dor te lopen naar granon. Hier is wel een hele bijzondere alberge. In de toren vd kerk! Ik werd verwelkomt door een pater. Wat een schitterend uitgebouw. Wilde eerst niet gaan. Want je slaapt op matrasjes op de grond. Maar ik werd gestuurd door meerdere mensen. Ht is dan ook wel erg bijzonder. Om 7u mis. En om 8u eten. Zit er allemaal bij. En het is vrijwillige bijdrage. Morgen zien we wel weer verder. Ga is kijken of ik wat foto'skan plaatsen op facebook. Heb speciaal vandaag wat foto's met de mobiel gemaakt.

  • 07 Juli 2013 - 18:50

    Eddy :

    Fijn je ff gehoord te hebben, een stem is zoveel dan geschreven woord, wederom een mooie dag voor je.
    En gelijk heb je, luister naar je lichaam, dat gaat altijd voor, plezier houden in dingen dat telt.
    Kus van mij en van Pink Floyd en Snoopy.....

    Eddy

  • 07 Juli 2013 - 19:04

    Adrie:

    Leuk Ilona dat je ook nog wat aan sight seeing doet. Het lijkt me een schitterende route door al die dorpjes.
    Heerlijk dat je een tweepersoonskamer had. Lijkt me ideaal en dan ook nog eens de luxe van een zwembad.
    Geniet van de wandeling en luister goed naar je lichaam.
    Lieve groet van mij.

  • 07 Juli 2013 - 19:20

    Gerry.:

    Wat een avontuur ben je aan het beleven. Dit ga je nooit meer vergeten. Wat een mooie foto's, wat een ruimte om je heen. Wij zijn vanochtend wezen vlinderen, in Heesch. Was ook warm. Maar wel wat bijzondere dingen gezien. Het kan natuurlijk niet tippen aan de vlinders die jij nu onderweg ziet. Ik hoop dat je mooie foto's kunt maken. Nog een fijne tijd, en veel plezier in het wandelen. Je gaat het redden!!! Groetjes, Gerry.

  • 07 Juli 2013 - 20:10

    Vos:

    Hoi Ilona!

    Wat beleef jij een mooie reis! En ja, soms zijn matrasjes op de grond niet echt belangrijk, hoewel het natuurlijk mooi is als er ook af en toe eens een tweepersoonskamer en zwembad tussen zit. Goed voor de moraal en voor de voeten!

    Verstandig dat je naar je eigen lichaam luistert hoor, alleen jijzelf weet wat er kan of niet.

    Ik ga eens "snoopen" naar de legende, ik ken ze niet. Maar ik kan me voorstellen dat je nu iondloopt in een land dat er vol van is, het was zo'n smeltkroes van culturen dat je ze haast voelt, denk ik. Ik denk dat wij in onze tijd met al ons "multicultureel" gedoe gewoon bezig zijn het warm water opnieuw uit te vinden. Uiteindelijk zijn het toch de tijd en de geschiedenis die bepalen hoe een streek, een cultuur gevormd worden, terwijl wij er maar een onbelangrijk onderdeel van zijn.

    Ik wens je een fijne voortzetting van de tocht en het uithoudingsvermogen en de inspiratie om ook de zware kanten ervan aan te kunnen.

    Ik heb wél gelezen wat hieraan voorafging, maar helaas niet kunne reageren, vanwege "kuren" va

  • 07 Juli 2013 - 20:12

    Vos:

    vervolg.

    Deze fout is volledig voor mijn rekening. Maar in Antwerpen had de computer kuren, dus ik kon je wel lezen, maar niet antwoorden. Maar ik leef met je mee, ook als je niets kan lezen.

    Frisse moed morgenochtend en een goede voortzetting!

  • 07 Juli 2013 - 22:18

    Roos:

    Hoi Ilona

    weer een mooi verslag van je reis.....wat zijn de kathedralen in Spanje mooi he!!!.....de legende van de haan en de kip ken ik nog niet maar ik ga het strakjes even googlen.....lekker een 2 persoonskamer met zwembad....soms heb je gewoon wat luxe nodig....

    blijf genieten van alles om je heen...en ik blijf je volgen!
    liefs Roos

  • 07 Juli 2013 - 23:26

    Bea Van Doorn:

    hallo Ilona,

    Wat een doorzettingsvermogen vermogen.....iedere dag maar weer zoveel kilometers en zo vroeg op! Respect! Jammer dat je je wandelkaarten heb moeten laten gaan maar gelijk heb je kiezen voor jezelf! houd dat vast! Je ervaringen met het overnachten zijn over het algemeen goed toch? Dat geeft mij moed voor volgend jaar! Jouw verhalen en ervaringen zijn erg leuk voor mij een soort voorpret dank je wel.
    Weltrusten en voor de volgende etappes Bon Camino

  • 08 Juli 2013 - 11:17

    Jet:

    Hai Ilona ik volg jou via Google earth en zo zie ik precies waar jij loopt...erg leuk.
    Ik wens jou vandaag een goede en veilige reis.

    Groetjes van Jadzia/Jet

  • 08 Juli 2013 - 11:45

    Rian:

    Ik zit hier in de schaduw, met een beker ijsklontjes, heerlijk. Het is hier bloedheet en ik zit er aan te denken me zo in te smeren en naar het strand te gaan. Mens ik moet er niet aan denken om met dit weer te gaan lopen! amai ! Ik vind het zo knap van je hè, ik lees, niet veel geslapen, om 6 uur lopen, pijnlijke kuiten... hihi... niks voor mij. Wat ik wel denk is dat het een ervaring is van je leven! zoiets gebeurd geen 2 de keer. Ik vind het geweldig, die ontvangsten, die missen, het eten, maar vooral het slapen. Doen jullie wel aan een middagdutje? een siësta ? wij hier wel, we slapen wat af! jij gaat dat straks doen als je weer in Nederland bent he, ff bijtanken. Meis, geniet ervan, geniet van de ervaring... het mooie weer, en de gastvrijheid. Heel veel Groetjes van Kees en Rian uit Breda ! xxxx

  • 08 Juli 2013 - 14:36

    Nicol:

    Heerlijk een zwembad. Een ware beloning en lekker om te relaxen.
    Je bent er niet alleen om te lopen dus gelijk heb je dat je dan ook dingen
    gaat bekijken. En wie weet kom je je wandelmaatje onderweg nog een keer tegen...

    Veel succes en veel plezier nog!!

  • 08 Juli 2013 - 17:13

    Hannie:

    Hoi Ilona,
    Heel mooi verslag weer. Ik krijg bijna zin om ook te gaan. :-)
    Fijn dat je veel mensen ontmoey en veel van de omgeving ziet.
    Nog veel wandelplezier, groetjes, Hannie

  • 08 Juli 2013 - 17:40

    Marieke:

    hallo sterke meis

    wat een genot om jou te lezen en dat je het allemaal zo vol houd
    hier nu ook prachtig mooi weer,maar niet om te lopen,over heet is het hier niet want er waait een heerlijk windje
    zie je al lekker zwemmen,wat zal je er van op geknapt zijn,kon je dat op ieder adres mar,daar na kan je dan lekker slapen
    veel liefs en ik blijf je volgen marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 30629

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: