Nog 24 uur en dan vlieg ik naar Biarritz - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu Nog 24 uur en dan vlieg ik naar Biarritz - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Nog 24 uur en dan vlieg ik naar Biarritz

Blijf op de hoogte en volg ilona

23 Juni 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Rare week. En nu ineens nog 24 uur voor vertrek. Gisteren nog een feestje gehad. Vanwege mijn verjaardag en het vertrek voor mijn reis. Was erg leuk en ben erg verwend. Vandaag ga ik mijn rugzak pakken en relaxen. Op de valreep worden we toch nog gebracht naar Rotterdam airport. Wat voor mijn ook een fijne gedachte is. Dank jullie wel voor al jullie berichtjes, aanmeldingen enzo. Helaas kan ik jullie daar niet persoonlijk voor bedanken (hier). Dus maar even zo. Fijn dat er zoveel interesse is in mijn reis. Doet me goed! Maar nu ga ik nog ff van mijn zondag genieten. Vanaf morgen bericht uit Frankrijk of later uit Spanje.

  • 23 Juni 2013 - 11:58

    Jan Maurits:

    Ultreia et Suseia !

    en

    Buen Camino !


  • 23 Juni 2013 - 12:51

    Nel:

    Een fijne reis en mooie wandelweken. Geniet er van want je verdient het. Gezond weer terug ik volg je liefs Nel

  • 23 Juni 2013 - 15:28

    Carla De Roover:

    Veel plezier en veel sterkte Ilona, ik heb veel bewondering hoe je hier je op voorbereidt en hoe je hierin staat, fijn dat jullie nog kunnen worden gebracht, de tijd komt dichterbij, ik hoop te lezen hoe het je bevalt of het is zoals je verwacht en hoe je je eronder voelt..

    liefs

    Carla

  • 23 Juni 2013 - 16:23

    Roos:

    eindelijk......na al die tijd dat je er naar toegeleefd hebt gaat het nu gebeuren
    heel veel sterkte....ik hoop dat je de rust vindt die je zo nodig hebt en wens je God's zegen op deze trip
    liefs Roos

  • 23 Juni 2013 - 17:02

    Bea Van Doorn:

    Dag Ilona,

    Vanaf de FB site van de Jacobsweg jouw bericht gelezen.
    Ik wil je graag volgen!
    Volgend jaar willen mijn man en ik ook graag lopen zijn nu volop aan het trainen.
    Ik wens je een hele spirituele pelgrimstocht toe en verheug me op je verslag.
    Vr Gr. Bea van Doorn Aalsmeer

  • 23 Juni 2013 - 18:51

    Gulfer:

    Lieve Ilona,

    Daar gaat ie dan een spannende reis in het verschiet. Spannend en zo wel nieuwsgierig hoe het je zal vergaan, daar ik je natuurlijk wil volgen. Moge het een plezierige maar ook net zo een veilige reis zijn. Pas goed op jezelf en volg de stoet zou ik zeggen. Stiekem ben ik toch jaloers op je, een gewaagde stunt waar je trots op mag zijn!!

    Ik kijk uit naar je verhalen en hopelijk tot snel!
    Liefs

    Gulfer

  • 24 Juni 2013 - 08:42

    Jet:

    Hallo Reiziger, hai Ilona.

    Op de valreep kan ik jou nog net feliciteren met jouw verjaardag ..Nog vele jaren!!

    Eindelijk gaat de reis van jou beginnen en ben je er helemaal klaar voor. Ook ik kijk vol spanning uit naar jouw verslagen en belevenissen. Wat zal jij veel indrukken krijgen en veel meemaken. Genieten van je medemensen die de zware tocht ook ondernemen. Straks duik je het vliegtuig in en dan is het echt begonnen jouw grote reis naar het onbekende. Ik loop elke dag in gedachten met jou mee en ik ga elke plaatsje waar jij kom opzoeken op de kaart en daarbij de bijzonderheden lezen van die plek. ( heb ik ook het idee dat ik meeloop )
    Elke avond zal ik een kaarsje voor jou branden ( om 20uur zet ik het aan )
    Ik wens jou een goede- leuke-en veilige reis!

    Heel veel kracht met het lopen en Succes Ilona.

    Behouden reis en zet hem op!!! XXXX

    Liefs van Jet uit Zaandam.

  • 24 Juni 2013 - 21:13

    Rian:

    Hoi waiffie,
    nogmaals gefeliciteerd hè met zowel je verjaardag als met je reis... ik vind het geweldig dat je op deze manier alles en iedereen op de hoogte kan houden van je groots avontuur. Lieve schat, doe je best, geniet ervan en kom heelhuids thuis, grtzz Kees en Rian xxx (wij denken aan je!)

  • 25 Juni 2013 - 20:53

    Ingrid:

    Ik ben zo blij voor jou dat jij deze reis onderneemt. Ik ben in gedachten en gebed bij jou.
    Geniet van de rust en de bezinning. Veel liefs van Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 30635

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: