voorbereidingen sportieve week - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu voorbereidingen sportieve week - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

voorbereidingen sportieve week

Blijf op de hoogte en volg ilona

03 Juni 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het is deze week avond4daagse. Ik ga met een vriendin de 15 km lopen. Zaterdag met mijn wandelmaatje de Maasmeanderwandeling 20km. En dan heb ik zondag nog een wandeling met een wandelgroep van een km of 17 bij Bergeijk. Dus ik ga er tegenaan deze week. kan ik gelijk zien of ik het vol kan houden. Gelukkig heb ik goed weer vd de avond4daagse en zag ook de 20 graden voorbij komen ih. weekend. beetje warm om te lopen. Maar ook daar moet ik aanwennen. Voor de rest heb ik vd week nog wat spul binnengekregen. De outdoorjas wil nog niet zo lukken helaas. Maar wie weet deze week nog.

  • 03 Juni 2013 - 12:48

    Adrie:

    Hartstikke fijn Ilona, dat je je zo goed aan het voorbereiden bent. Zet 'm op meis, je kan het.

  • 03 Juni 2013 - 18:28

    Eddy:

    Al met al ben ik trots op alles wat je maar loopt en beloopt.......!! xx

  • 03 Juni 2013 - 22:29

    Roos:

    goed bezig Ilona......
    liefs Roos

  • 04 Juni 2013 - 18:32

    Jan:

    Hoi Ilona,
    Leef die vier dagen alleen vanuit je rugzak en je weet wat je thuis kan laten. Veel plezier. Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 30591

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: