voorbereidingen gaan niet helemaal zo als gehoopt. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu voorbereidingen gaan niet helemaal zo als gehoopt. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

voorbereidingen gaan niet helemaal zo als gehoopt.

Blijf op de hoogte en volg ilona

25 Mei 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Van de week nog wat bestellingen gedaan. Ik heb nu mijn zonnen- en usboplader binnen en nog wat klein spul. Een medicijnpaspoort ofzo krijg ik niet. Althans ik moet gewoon mijn medicijnen meenemen. Als er iets is kan ik ze daar wel kopen. Ik ben hard opzoek naar een outdoorjas. Pre is wind- en waterdicht en goedkoop natuurlijk. Had ik iets gevonden. Maar de bestellingen willen allemaal niet zo als ik had gehoopt. Tot nu toe zit ik nog zonder. En het is toch erg belangrijk dat ik die heb. Voor de schelp ook een oplossing gevonden. Heb oorbellen ja wil altijd iets aparts he. En ik had zowaar in mijn collectie nog echte schelpen. Mooie kleintjes. Langzaamaan gaat het toch de goede kant op. maar ja het is nog maar 30 dagen en ik ben al daar. Dus gaat hard. Dank jullie wel voor jullie berichtjes. ik kijk er nu al naar uit als ik onderweg ben. Ik ga maar weer eens verder met de voorbereiding al is het de route. Heb de 2 boekjes er al voor in huis.

  • 26 Mei 2013 - 15:24

    Wombatjuh:

    Het aftellen kan beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 30617

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: