voorbereiding laatste 2 weken is wel spannend - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu voorbereiding laatste 2 weken is wel spannend - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

voorbereiding laatste 2 weken is wel spannend

Blijf op de hoogte en volg ilona

09 Juni 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Afgelopen week was best belangrijk voor mij. Even kijken of ik dagelijks wel een afstand kon lopen. Samen met een vriendin de 4 daagse gelopen. 15km moet te doen zijn. Helaas liep mijn vriendin iets te hard. Vervelend want ieder heeft zijn eigen tempo. Maar ze heeft het met me volgehouden (en uitgehouden) dank je wel Nicol. Ik heb toch een leuke week en afsluiter met je gehad! Daarna een dagje rust. Zaterdag was het maasmeander wandeling. mijn wandelmaatje Hannie had mij een paar maanden geleden al gevraagd. Heel goed vd. voorbereiding. Inmiddels was 10 km te min voor ons. Dus hebben we vd. 20 km gekozen. Mooie afstand. Ik heb wederom een mooie en gezellige dag gehad. Dank je Hannie. Ik heb de afgelopen jaar wel meer met hen gelopen maar het ging nu ff over deze week. 4x 15 en 1x 20km. gemiddelde snelheid ligt tussen de 5,5km en 6,5km per uur.http://www.runtastic.com/nl/gebruikers/ilona-schouten/statistieken/tranings-historiek Nou ga ik in Spanje waarschijnlijk niet zo hard lopen. Want de temperaturen liggen misschien dan toch 10 graden of nog hoger. Maar het weer werkte goed mee. We kregen ineens zomerse temperaturen. goed oefen weer dus voor mij.
Morgen over 2 weken vertrek ik. heb nog het een en ander te regelen en te doen. Maar ik kan jullie zeggen dat ik het toch spannend vind. Voor het eerst alleen op reis. Voor het eerst 7 of 8 weken van huis. Pff, dat ik die stap heb gezet. Maar wees niet bang. Ik ga ervoor! Ik heb er zin in! Ik zal Eddy wel gaan missen. En ja hoe doe je dat met je ouders. Zij hebben alleen de mogelijkheid tot bellen en brievenpost. Ben inmiddels al aardig in het nieuwe tijdperk dus...... Maar zal vast allemaal goed komen.

  • 09 Juni 2013 - 22:06

    Adrie:

    Het wordt spannend Ilona. Best wel een behoorlijke uitdaging.

    Ik hoop dat het een fantastische ervaring voor je wordt. Ik ga je volgen.

    Heel veel succes.

  • 09 Juni 2013 - 22:14

    JET:

    GELUKKIG BEREID JIJ JE ERG GOED VOOR DUS ZAL HET ALLEMAAL GOED GAAN.. nog even 2 spannende weken en dan ga jij er voor. De achterblijvers gaan in gedachten met jou mee en denken aan jou. Pfff. wat heb jij al veel gelopen Ilona.. Petje af!!
    Heel erg veel Succes.

  • 10 Juni 2013 - 18:57

    Hannie:

    hoi Ilona,
    Zeker spannend, deze laatste twee weken in Nederland. Je gaat goed voorbereid op pad, zeker weten. Je kunt het!! Heel veel succes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 30619

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: