Voorbereidingen tas - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu Voorbereidingen tas - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen tas

Blijf op de hoogte en volg ilona

18 Mei 2013 | Nederland, Nederland

Vanavond ga ik de mummyslaapzak/laken uitproberen en mijn kussentje. Ik zie der eigenlijk wel tegen op. Maar ik wil iets hé.
De toilettas even alles bij elkaar gezocht. Die is ook al redelijk compleet. Heb natuurlijk even een lijstje gemaakt van wat ik nog evt. Nodig zou hebben. 1 nadeel zijn die medicijnen hé. Ik moest alles meenemen helaas. Dat pakketje is zo´n beetje net zo groot als de toilettas zelf.
Buikras/handbagage. Ja daar zit mijn ´ EHBO ` in. Die is nu ook wel compleet. Tja ik kan niet voor 2 maanden spullen meenemen hé. Maar ik weet dat ik zo´n beetje alles wel kan halen in Spanje.
Ik zal is kijken of ik de foto´s kan toevoegen. Anders gewoon op facebook. Want dat is best lastig hier.

  • 24 Mei 2013 - 22:02

    Roos:

    Hey Ilona

    Misschien is een medicijnpaspoort wel handig ......eentje in het Engels en Latijn....kun je overal in de wereld je medicijnen ophalen en hoef je niet alles mee te nemen....scheelt weer in bagage want stiekem heb je toch gauw een zware rugzak!

    succes met je voorbereidingen!

    liefs Roos

  • 17 Juni 2013 - 20:55

    Peregrina:

    Laat je kussentje thuis, neem alleen een eigen kussensloop mee. Kussens zijn in alle herbergen beschikbaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 30597

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: