voorbereidingen santiago - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van ilona schouten - WaarBenJij.nu voorbereidingen santiago - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van ilona schouten - WaarBenJij.nu

voorbereidingen santiago

Blijf op de hoogte en volg ilona

06 Mei 2013 | Frankrijk, Biarritz

Vanochtend kreeg ik de bevestiging al binnen van mijn herberg. Mijn plaatst is gereserveerd. Dat was makkelijk en snel verlopen.
Net een ticket geboekt bij http://www.transavia.com/hv/nl-NL/home En ookal binnen! Het is de goedkoopste manier om op plaats van bestemming te komen. Relaxed met het vliegtuig. Ik verstrek ma. 24 juni rond 12 uur en verwacht rond 14 uur in Biarritz te landen. Ik ga nu even een berichtje plaatsen op de Santiagosite of er toevallig mensen zijn die de zelfde vlucht hebben en evt. de taxi willen delen naar St. Jean-Pied-de-port. En anders kunnen we ook lopend, bus en trein.

Via deze site http://www.santiago.nl/index.php ben ik al een jaar bezig met mijn voorbereiding op deze reis. Mensen ontmoeten, tips, bijeenkomsten, wandelgroepen enz. De site is divers.

  • 06 Mei 2013 - 21:49

    Roos:

    Hoi Ilona

    eindelijk.....je kunt aftellen...wilde dat ik met je mee kon maar helaas......
    ik ga je zeker volgen!!


    liefs Roos

  • 07 Mei 2013 - 08:38

    Natasja:

    Hoi Ilona, ik heb me aangemeld dus ik kan je volgen!
    Duurt nog even maar lijkt me wel leuk.

    Gr.Natasja

  • 07 Mei 2013 - 11:30

    Jet :

    Hoi Ilona,

    Jouw tocht gaat beginnen en ik wil jou helemaal volgen op die tocht.
    Ik heb mij ook aangemeld op jouw maillijst dus dat is wel heel eg leuk.

    Lieve groetjes van Jet

  • 07 Mei 2013 - 14:04

    Vos:

    Hallo Ilona!

    Ook ik ben heel nieuwsgierig naar je tocht! Ik heb me dus aangemeld.

    Tel maar rustig af; nog een dikke maand.

    Groetjes
    vos

  • 08 Mei 2013 - 02:38

    Mijke:

    Hi Ilona, ik ga je ook volgen. Misschien zijn er nog meer van de groep Leiden, zou leuk zijn want we lezen je verhalen altijd met plezier.
    Ik wens je HEEL VEEL SUCCES meis.
    Een lieve groet van Mijke

  • 09 Mei 2013 - 20:01

    Marieke :

    hallo Ilona

    heb mij ook aan gemeld,en hoop je te volgen
    wens je een hele fijne ervaring toe
    en een voorspoedige reis
    een behouden thuiskomst
    hoop dat het je brengt wat je er van verwachte,heel spannend allemaal
    liefs Marieke

  • 14 Mei 2013 - 08:56

    Gerry V. Hintum:

    Heel veel succes, en ook ik ga je volgen.

  • 18 Mei 2013 - 11:57

    Duifje 13:

    Hoi Ilona
    Ik ga je volgen en ben benieuwd naar je belevenissen.
    Groetjes , Duifje

  • 18 Mei 2013 - 12:54

    Adrie:

    Hoi Ilona,

    Heel veel succes met alle voorbereidingen en een hele goede start van je tocht. De rest lezen we wel op het reisverslag.
    Groetjes, Adrie

  • 18 Mei 2013 - 15:47

    Lijni:

    Ilona, ook ik ga je volgen!
    Succes met de laatste voorbereidingen!
    Lijni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 30621

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: