Van Santiago weer naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu Van Santiago weer naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

Van Santiago weer naar huis

Blijf op de hoogte en volg ilona

18 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

ik ben weer thuis. ja vele vroegen het al. vandaar. hopelijk krijg ik een paar dagen rust. mijn vakantie was erg intensief. heb in de nachtbus niet geslapen door half spanje. En ja ih vliegtuig ook niet. Das niet genoeg met een paar daagjes rust denk ik, haha. Afspreken is dan ook leuker met foto´s he. Nou heb er meer dan 4000 uit te zoeken. Leren om een goede diapresentatie op dvd te maken. Dus dat duurt nog wel ff. Eerst bij komen en wennen ah. leven hier denk ik. Nee geloof mij. Spanje is veel relaxter!

1ste 100 foto´s op mijn facebook zijn te bekijken via deze link (hopelijk)

Er zullen nog wel wat berichtjes volgen ben ik bang.

• 18 Augustus 2013 - 17:43

Bea Van Doorn:

Fijn Ilona heerlijk thuis daar hoef je geen slaapplaats te reserveren toch!
    Geniet nog even van je rust! en je belevenissen want wat zal je het gaan missen weer in een ander gareel te moeten gaan lopen!
    Ik heb genoten vannjouw Camino!! dank je wel !
    Ik blijf je in " de gaten houden"

• 18 Augustus 2013 - 18:10

Rian:

he waiffie, welcome home!
    fijn dat je weer heelhuids terug bent, geniet van die paar daagjes rust !
    tjah Spanje heeft idd een ander tempo! alles is manjana! hihi