dag 14 belorado naar castojeriz - Reisverslag uit Frómista, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu dag 14 belorado naar castojeriz - Reisverslag uit Frómista, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu

dag 14 belorado naar castojeriz

Blijf op de hoogte en volg ilona

13 Juli 2013 | Spanje, Frómista

Ff niet op internet gekunt. Tja binnenlande he. Inmiddels ben ik in burgos geweest. Wat een prachtige stad! Helaas heb ik iemand misgelopen van cd. We waren amper 20km van elkaar vandaan. Vreemd. Helaas heb ik momenteel niet echt tijdsbesef. Opzich ook wel een goed teken. Heb natuurlijk de stad bekeken. En ben id kathedraal geweest. Jee leek wel een kerk in een kerk. Of een kasteel. Naja ik wet het niet helemaal. Maar 1 ding is zeker. Hij is zeer mooi! Heb er 3u in rondgelopen. Met een engelstalige rondleiding. Heb misschien wel meer dan 100 fotos gemaakt. Ik sliep op nog geen 100m afstand. Ja en geslapen! Ik baalde toen de wekker om 5:15u afliep. Ik nergens al zo goed geslapen als daar. Af en toe lope ik te zwalken op de camino vd slaap. Ik slaap bijna niet s'nachts. Gelukkig wel siesta's s' middags.toen de 1ste dag de meseta's. Schitterend. Helaas klopte het niet helemaal. Het was glooiend. Iets meer dan zuid limburg. Wel erg heet! Geslapen in hornillos del camino. Helaas verkeerde keus. Gemeentelijke alberge. De beddeb waren antiek. Gelukkig was het sanitaire gebeurte een aantal jaren geleden vernieuwd. Helaas word het dan door de spanjaarden niet meer bijgehouden. Onze 1ste bui gehad. De straten net rivieren en hagelstenen zo groot als.pingpong ballen. Vandaag gelopen tot castrojeriz. Wat meer historisch deze route. Schitterend. Hoge en lage meseta's. Wederom genoten. Slaap nu id duurste alberge vh dorp. Wilde wel iets meer natuurlijk. Mooi spaans huis wederom schitterend uitzicht. Mooi dorpje. Heb de.kerken al bezocht. Een fotografieexpo van een paar.spaanse hippies over de camino. In een prachtig spaans huis. Ff op een neer naar het klooster. Maar dat lees je maar op facebook. Morgen 3de dag meseta's. Ik wilde minder km maken. Misschien tot boadilla del camino. Is toch nog 6:15 lopen. We zien wel. Drink nu ff mijn whisky (spaanse droge) cola op. Dan weer bedtijd voor mij. Oh met de blaartkes gaat het wel. Maar heb de laatste dagen verkeerd gelopen vd pijn. Nu heb ik last van mijn voet. Vanavond ff wat masseren en insmeren we kijken morgen wel verder.

  • 13 Juli 2013 - 21:16

    Adrie:

    Je gaat goed Ilona. Alleen jammer dat de slaapplekken te wensen overlaten. Maar wat zal jij genieten van de omgeving. Heel veel succes en ik hoop dat je vannacht een lekker bed hebt.
    Lieve groet,Adrie

  • 13 Juli 2013 - 21:23

    Eddy:

    Droge whiskey....neuh kan niet tippen aan JD...., maar tis steeds weer fijn te lezen dat je plezier en goed eten en onderdak hebt, tsja de 1 ne dag wat minder als de andere , dat hoort erbij....kussss Eddy

  • 13 Juli 2013 - 23:17

    Jet Van Bakkum:

    Jammer dat de nachten niet mee vallen en jij de rust dan niet vindt en gelukkig is de blaar weer beter.
    Ik geniet van jouw verhalen en foto`s.
    Slaap lekker en een goede toch morgen.
    Jammer dat jij ons CD maatje gemist hebt...Goede reis en groetjes van Jet/Jadzia .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 30593

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: