dag 13 granon tot belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu dag 13 granon tot belorado - Reisverslag uit Belorado, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu

dag 13 granon tot belorado

Blijf op de hoogte en volg ilona

08 Juli 2013 | Spanje, Belorado

Vandaag toch een vervelend dagje. Maar goed dat ik ontbijt had genomen. Er was niets onderweg open. En aangezien we hier niet meer met dag en tijd leven. Vergeten dat het gisteren zondag was. Dus de winkels waren niet open om een broodje ofzo meetenemen. Ruim 4 uur zonder gezeten. Gelukkig wel water en een sinasappel bij me. Om 6u vertrokken en om half 8 zweette ik al als een....... Pff. Das niet lekker lopen. Maarja. Ik moest een pauze inlassen. Ik kon niet meer. De heuvels worden weer wat hoger om dat we id montes oca gebergte aankomen. Kilemeterslange hellingen. Das zwaar! Althans voor mij. Ben dan wel 5 jaar geleden gestopt met roken. Maaar toch. Toen ik opstond nog mooi op schema. Begaf mijn buiktas het. Ben al sinds frankrijk opzoek naar een schoenmaker (stikken) of een veiligheidsspeld. Kon er toch niet aankomen. En nu lukte het niet meer. Heeft me 3 kwartier gekost dat die aan mijn rugzak kon. Ja dan is het heet hier id heuvels. Loop ik nog een blaar onder mijn voet. Net op de rand. Niet lekker dus. Toen ik in belorado aan kwam mezelf is getrakteerd op een gezonde lunch. Ja de alberges waren nog niet open. Zodra ik kon..... Lekker gedoucht en ja ik houd wel degelijk siesta want de dagen zijn hier zwaar. Mijn blaar verzorgt. Die is wel pijnlijk. Hopelijk valt het morgen mee. Bij de bakker brood gehaalt en id. Duitse alberge lekker brood gegeten. Nee, niet iedere dag feest, haha. kijken of mijn foto's gelukt zijn vd gsm. Ga ik ze weer op facebook plaatsen.

  • 08 Juli 2013 - 22:01

    Vos:

    Da's pech, een blaar. Verzorg ze maar goed en ontsmet ze vooral goed. Brandwondenzalf wil wel eens helpen, maar altijd heel goed ontsmetten, want je hebt nog heel wat voor de boeg.

    Toch misschien 's ochtends maar eens op een kalender kijken welke dag het is. Gelukkig had je water bij, want dat is natuurlijk een van de meest essentiële zaken.

    Verstandig om siësta te houden, je kan ver gaan, maar je mag natuurlijk niet té veel vergen van je lichaam, de tocht duurt nog lang.

    Hopelijk kun je vannacht goed slapen zodat je morgen weer uitgerust verder kan. Ik vind het heel knap van je!

    Goede tocht morgen!

  • 09 Juli 2013 - 01:50

    Bea Van Doorn:

    Das een ramp geen eten ! Daar knap je niet van op je bloedsuiker spiegel te laag ga je echt raar van doen hoor

  • 11 Juli 2013 - 20:01

    Kees Boom:

    Hallo Ilona,

    wat een doorzetter bij jij.
    ik heb grote bewondering voor je.
    Hopelijk ken je wel je grenzen.

    De mooie insecten die je tegen komt, krijgen we nog wel een keer te zien.
    Hopelijk zijn er geen (bij) waar je onderweg ook nog last van krijgt.

    Ik blijf je volgen.

    Groetjes Kees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 30620

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: