terug ih ritme na 4 weken thuis uit santiago - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu terug ih ritme na 4 weken thuis uit santiago - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

terug ih ritme na 4 weken thuis uit santiago

Blijf op de hoogte en volg ilona

14 September 2013 | Nederland, Nederland

Tja 4 weken weer thuis. begint er alweer aardig op te lijken dat we weer in het ritme komen. En het was juist de bedoeling om alles eens anders aan te pakken. Doe toch iets verkeerds denk ik, haha. Het werk is allang begonnen. De 1ste afspraken heb ik al gemaakt. het schiet alleen niet op met de foto´s helaas. Mijn voet en been is ook nog niet in orde. Maar ja, dat komt ook wel weer goed. Wandelen doe ik weinig momenteel. Misschien is dat het euvel denk ik, haha. Ik had vd week wel al het route boek van Le Puy in mijn handen. tja wil al weer vertrekken volgens mij. Nee, als ik ga dan pas over 2 jaar. Zou ik het volhouden?

Weer 2 mappen foto´s op facebook gezet.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.645818235437417.1073741856.100000277396751&type=1&l=5f0d662295 map 7

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.647281698624404.1073741857.100000277396751&type=1&l=3d13b135e5 map 8

• 14 September 2013 - 14:40

Bea Van Doorn:

Tjeetje al weer 4 weken.......jammer dat je doel om het anders aan te pakken niet helemaal gelukt is:( wat zul je idd verlangen naar de vrijheid en het buiten zijn! Moeheid vergeet je sneller en pijn ! Zelfs ik loop een beetje verdwaasd door huis caravan de winterstalling in wordt automatisch dus minder wandelen en minder trainen voor de camino.
    Dus je gaat niet met ons mee volgend jaar als reisleidster?

• 15 September 2013 - 10:28

Wim Staal.:

ilona ik heb al wat naar je geschreven, alleen weet ik niet waar het is gebleven ??
    beetje dom he.
    Het is een hele onderneming die reis maar ook die foto's. schitterend mooi, indrukwekend en ik denk
    voor mij te veel vermoeiend ??

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013