3 weken terug van santiago de compostella - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu 3 weken terug van santiago de compostella - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

3 weken terug van santiago de compostella

Blijf op de hoogte en volg ilona

07 September 2013 | Nederland, Nederland

Weer een weekje thuis. Geluk met het weer. Heerlijk. Ja ik houd wel van warm tot heet weer. Uitgerust redelijk. Maar mijn been en voet zijn toch nog niet helemaal in orde. Ik merk dit met lang staan en lopen. En dat kan wel eens erg lastig zijn met mijn werk. Ik heb ookal wat gewandeld. 1x een km of 6 bij het vrijwilligersuitje. En de dag erna dachten we de veluwe in zijn volle glorie te gaan bewonderen op de veluwezoom. Mijn oude wandelschoenen uit de kast gehaald. Want met gympen doe ik niets meer. Ben goede schoenen gewend en ik merk het gelijk met die slappe schoenen. Heerlijke wandeling. maar ik was blij dat ik mijn schoenen uit kon! Veelte klein! Maar ik moet iets. Ik ben momenteel wel hard ah sparen voor de lowa renegade mid. Ja ik weet wat ik wil. https://www.google.nl/search?q=lowa+renegade+mid+gtx&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=F24rUtrpAcmg0QWOvIDQDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=989
Het wandelen zal dit jaar wel weer minder worden met mijn wandelgroepen die ik vorig jaar heb leren kennen. Zal het missen. Mijn vrijwilligerswerk bij de vlinder-insectenwerkgroep blijft gewoon dat is id mooie maanden om de 2 weken een wandeling. Scholengids doe ik zo nu en dan. Maar we zullen zien hoelang ik het volhoud. Vandaag het formulier voor de genootschap van sint jacob ingevuld. Ik ben trots op mijn compostella´s en dat wil ik laten registreren in het genootschap van sint jacob pelgrim´s. Komt in het nieuwe jaar uit. Ben benieuwd.
Inmiddels weer 2 mapjes foto´s geplaatst.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.640690122616895.1073741852.100000277396751&type=1&l=bbff0400f1 nr 5

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.643811438971430.1073741855.100000277396751&type=1&l=1177bfc91f nr 6

  • 07 September 2013 - 22:29

    Carla:

    Als je veel loopt zijn goede schoenen belangrijk, ik heb de Iowa's die jij wilt ook, behoorlijk pittig qua prijs maar zeker een aanrader, ik heb de bruine maar nu heb je veel meer kleuren :), fris blauw en zelfs paars heb ik gezien.
    Niet gek dat je de oude schoenen hebt versleten..duh daar heb je heel wat op weggetippeld hahaha

    Groetjes
    Carla

  • 08 September 2013 - 13:26

    Adrie:

    Nou Ilona de oude schoenen zijn het geld wel waard geweest. Jeetje wat heb je daar een eind op gewandeld. Nou maar weer hard sparen voor een paar nieuwe.
    Vervelend dat je nog steeds wat vermoeidheidsklachten in je benen hebt, eens zal het wel weg trekken.
    Mooie foto's hoor. Als ik 20 jaar jonger zou zijn dan zou ik ook wel eens zo'n wandeling overwegen.
    Groetjes,
    Adrie

  • 08 September 2013 - 14:20

    Ilona Schouten:

    Nou Adrie,
    Als pelgrim was ik een vd jongste hoor. Ik he mensen ontmoet van 82 jaar. En mensen met een handicapt. Dus ad leeftijd hoeft het niet te liggen he.
    Groetjes Ilona

  • 10 September 2013 - 18:12

    Peter:

    Hi Ilona.

    Morgen komen wij aan in Santiago.
    Hoe heb jij het gratis etentje in dat prachtige hostal geregeld.
    Is er een vaste tijd ?
    Wij gaan ook door naar Finisterre maar zoals gezegd ... Wel met de fiets
    Groet
    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 30586

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: