carrion de los condes vakantiedagje - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu carrion de los condes vakantiedagje - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu

carrion de los condes vakantiedagje

Blijf op de hoogte en volg ilona

16 Juli 2013 | Spanje, Carrión de los Condes

En zo voelt het ook. Vanochtend onze nieuwe albege verlaten. 7km gelopen. Klooster santa anna of zo iets was al open. Wij naar binnen. Ik en een ierse vriendin. Oeps een mis. Wat een gezang. Achter id kerk een groepje gesloten nonnen. Nou die mis wilde ik niet missen he. Prachtig wat kunnen ze zingen en wat een mooi geluid. Een gewone mis duurt maar 45min hier. Pelgrimsmissen 30. maar ik kreeg na afloop alsnog een kruisje vd pastoor. Kwaad zal het niet kunnen. Zo de zusters werden ook weer vd buiten wereld afgesloten. In bar espana hebben we lekker ontbeten. Croisantje met jam, cortado en verse jus. Die drink ik overigens veel hier. Op naar onze hostal espiritu santo werden we hartelijk ontvangen. We waren te vroeg. De nonnetjes waren nog druk ad poets. Maar ik mocht mooi mijn rugzak daar achterlaten. Dan maar ff sightseeing. Om 11:30 aangemeld. Vanacht geen stapelbedje. Maar een bedje voormezelf. Oud maar zeer schoon. En een oud klooster heeft ook wel wat. Ik kreeg een bedeltje van hen. Zo weer een grote envelop naar nl. Scheelt weer bijna een kilo. Ff naar het.klooster san zoilo. Was nu toch id buurt. Hmm heb mooiere gezien. Rondje stad. Wat shoppen voor morgen. 17 km overbrugge en er is niets onderweg. Heb al een lekkere tonijnsalade met extra tonijn. De rest komt nog wel. De kerkjes bezocht die open waren onderweg. En nu een lekkere gemixte salade met asperges en tonijn. Middageten had ik nog niet op. Het is momenteel erg benauwd. Er is kans op storm. Maar het zonnetje schijnt nog. Morgen richting calzadilla de la cueza.

  • 16 Juli 2013 - 14:54

    Jet :

    Een goede nachtrust gehad dus dat is fijn en een rustig dagje vandaag ook dat doe je goed en verdient.
    Lekker gegeten en een lui dagje...voor morgen hopelijk rustig weer want dan is en blijft het lopen prettiger.
    Fijne geniet dag verder vandaag en voor morgen weer een voorspoedige en veilige reis toegewenst.
    Groetjes van Jet vanuit Zaandam

  • 18 Juli 2013 - 11:28

    Marian:

    Ha Ilona
    En lekker uitgerust! Dan kan je er straks weer tegenaan.
    Hier is het warm en meteen ook flink benauwd. De 4 daagse van Nijmegen is nu aan de gang. Veel mensen die bevangen worden door de hitte,
    Doe het rustig aan zodat je blaren je niet te veel last bezorgen.
    Groetjes van Marian

  • 18 Juli 2013 - 19:21

    Janny Van Os:

    Dag ,Ilona

    Leuk om te lezen wat je zoal meemaakt onderweg .
    Het is best zwaar soms als ik dat zo lees.
    Maar het eten is prima en je ziet prachtige dingen onderweg .
    Ben benieuwd of je ook bijzondere vlinders hebt gezien ?

    Groetjes en doe het kalmpjes aan .

    Janny

  • 20 Juli 2013 - 22:38

    Anne:

    Hoi Ilona
    wat beleef jij toch allemaal . geweldig hoor , ik volg je helemaal, ook al reageer ik niet altijd maar bent voorzichtig en heel zuinig op je voeten , want je moet nog veel he , wij Gerard en ik vinden het kranig
    wat je doet en ook heel mooi , het valt ook op ,dat je toch wel overal goed ontvangen word en op tijd wat kunt badderen nooit gedacht dat het zo zou gaan hier bij ons is het ook goed warm , volgende week een hittegolf nou dan weet je het wel he
    Ilona ik wens jou nog heel veel goede km en heel goed slapen op tijd wij volgen we je weer hoor hou je goed en tot ziens he

  • 23 Juli 2013 - 12:33

    Peter:

    Hoi iloscho.

    Gisteren heb ik je op internet gevonden.
    Leuk om jou verslagen te lezen en al je belevenissen te mogen volgen.

    Je gaat lekker .... met alle ongemakken die je als wandelaar kunt ondervinden.
    Maar je kunt je goed wapenen denk ik.
    Jij hebt heelo mooi weer .... ikzelf moest in 2010 heel veel regen trotseren.
    Allerbij hebben ze wat voor en tegen.

    Je schrijft veel over de natuur en cultuur.
    Maar je ontmoetingen met andere pelgrims zijn ook zeer waardevol .. Of niet !
    Ilona hou vol en blijf genieten.
    Je geestelijke bagage wordt enorm vergroot.
    Wees zuinig op gezelf en je voeten in het bijzonder.
    Ik blijf je op afstand volgen
    Het ga je goed in alle opzichten

    Groet
    Peter
    Ontmoeting in Zijtaart (met al die oudjes) en bij de Wellen (Oss)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 30589

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: