boadillo del camino naar villalcazar de sirga - Reisverslag uit Villalcázar de Sirga, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu boadillo del camino naar villalcazar de sirga - Reisverslag uit Villalcázar de Sirga, Spanje van ilona schouten - WaarBenJij.nu

boadillo del camino naar villalcazar de sirga

Blijf op de hoogte en volg ilona

15 Juli 2013 | Spanje, Villalcázar de Sirga

Vandaag weer een stukje gelopen. Van boadilla del camino naar villacazar de sirga. Morgen 7km naar carrion de los condes. Is wat groter. Maar heb een rustdag nodig. Ik loop bijna dagelijks 20 a 21 km. Is toch een beetje teveel voor mij hier. En morgen is er pas na 18km na die stad een hostal. Dat ga ik niet redden ben ik bang zo'n 25km. Eerder dan 6 u kunnen we niet vertrekken. En moeten voor 1u onderdak hebben vanwege de hitte. Maar een dagje rust kan geen kwaad dacht ik zo. Zeker na weer een slechte nacht. Waarom kan ik snachts niet draaien vd pijn in bed? Ik heb overdag nergens last van. Dus ligt het ad matrassen. Maar vannacht was echt een hel! Ik heb zelfs niet echt last van mijn blaren. Heb er net weer een verzorgt van zeker 2cm lengte. Compeed blijft maar een paar uur zitten bij mij had hem al een paar dagen ingetaped zitten. Maar aangezien morgen een korte wandeltocht. hopelijk droogt die nu wat in. Kan er morgen weer compeed en tape op. Maar komt wel goed. Kan er mee lopen.
Overigens een prachtige wandeling. Langs een kanaal. Daarna door een natuur gebied langs een water. Vele vogels en vlinders gezien. Helaas vandaag geen fotos gemaakt. Wie weet morgen weer. Maar met de gsm is best moeilijk. Ik heb geen beeld met die zon he. Op het moment trek ik een beetje op met een ierse. Er zijn veel ierse. We zitten in een privealberge. En ik geloof dat alles splinternieuw is. Hopelijk een goed bed dus.
Er werd trouwens vd week iets gevraagt over wilde honden. Heb er geen last van. De honden zijn beter afgericht dan bij ons. Had vd week wel een vervelend beestje. Half gemuikorft. Blaffend en happend naar mijn. Ik kon hem niet slaan met mijn stok. Ik schold en schreeuwde naar het beestje. Maar niemand die ff naar buiten kwam ofzo. Ik had geluk dat er een fietser langs kwam en die hond een schop onder zijn ........ Gaf. Zielig, maar het moest.

  • 15 Juli 2013 - 19:17

    Adrie:

    Heel verstandig om een rustdagje in te lassen Ilona. Het zijn heel wat kilometers die je per dag afloopt en zeker als je nog een blaren hebt en slecht slaapt.
    Doe rustig aan en geniet van de omgeving.
    Liefs, Adrie

  • 15 Juli 2013 - 19:22

    Marieke:

    wat zal je weer blij zijn om in je eigen bed te liggen,je zal dan wel dagen slapen,of juist niet hahahah.
    maar je bent een kanjer,doe het je niet na
    rust morgen eerst maar lekker uit
    flinke knuffel marieke

  • 15 Juli 2013 - 21:36

    Jadzia-Jet:

    Vervelend die blaren en pijnlijk maar gelukkig ben jij goed voorbereidt dus zal het wel goed komen.
    Ik weet dat er veel los lopende en wilde honden zijn maar als je wat steentjes oppakt en naar de honden gooit druipen zij meestal af want daar zijn ze bang voor ( misschien een optie)
    Fijn dat die fietser jou hielp en het goed afliep. Dat slapen is vervelend want na die lange reis overdag moet je wel uitrusten en kunnen slapen wil je de volgende dag weer verder kunnen. Meis wat vind ik het toch knap dat jij in je eentje deze tocht onderneemt ik heb grote bewondering voor jou. En ook zo positief eronder blijven , knap hoor.
    Voor deze nacht wens ik je welterusten en voor morgen een goede en veilige tocht.

    Knuffel van Jet.

    Zet hem op!

  • 16 Juli 2013 - 01:20

    Mijke:

    Lievel Iloontje

    Meis, ik krijg steeds meer bewondering voor je! In die hitte,met pijnlijke voeten,niet goed kunnen slapen, echt een dik APPLAUS voor je.
    Ik hoop dat de verdere reis goed zal verlopen en dat je eindelijk eens een hele goede nachtrust zal hebben, dat is wel heel belangrijk.
    Hoe lang denk je nog te moeten wandelen voordat je op de plaats van bestemming bent? Ik lees het wel weer. Veel sterkte en als je je even naar voelt, weet dat er hier veel mensen met je mee leven. Liefs van Mijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 30594

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: