lissabon kasteel - vasco Di gama brug - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu lissabon kasteel - vasco Di gama brug - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van ilona schouten - WaarBenJij.nu

lissabon kasteel - vasco Di gama brug

Blijf op de hoogte en volg ilona

23 Juli 2015 | Portugal, Lissabon

gelopen van lissabon kasteel naar de brug vasco Di gama. tussendoor ff de bus genomen. was te heet en letterlijk alles zat tegen. maar hoop nu wat rust te krijgen zodat ik morgen om 7u kan gaan lopen 20km staat er te wachten. De 1ste 10km zitten erop. foto's op Facebook.

  • 23 Juli 2015 - 23:10

    Adrie:

    Succes morgen bij de lange wandeling. Ik hoop dat het niet te heet is.
    Mooie foto's trouwens.

  • 24 Juli 2015 - 10:19

    Hannie:

    hoi Ilona, heel veel succes met het lopen. Ik wens een hele fijne tijd toe.
    Groetjes, Hannie

  • 25 Juli 2015 - 13:04

    Mies En Bert Van Hoorn:

    Hoi Ilona,
    Het begin is gemaakt, doe het rustig aan dan kom je er ook.
    Heel veel succes en we blijven je volgen.
    Groetjes Mies en Bert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 30573

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: