het staat vast - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu het staat vast - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

het staat vast

Blijf op de hoogte en volg ilona

14 Juni 2015 | Nederland, Nederland

Ik heb mijn vlucht geboekt en heb mijn 1ste hostel gereserveerd in Lissabon. Na alles van dit jaar toch besloten te boeken. Inmiddels bij de longarts geweest. allerlei onderzoeken gehad. maar ik kon gewoon lekker gaan oefenen hoor. 1 juli krijg ik de uitslag vd arts. Zo heb ik dus onverwachts de avond4daagse gelopen 2 weken terug. 10 km. niet veel maar ik was erg tevreden. 1ste dag kon ik geen woord uitbrengen tijdens het lopen. het leek iedere dag wat beter te gaan. en gehaald. dat was 1 vd redenen dat ik ben gaan boeken. gisteren heb ik de maasmeander gelopen. 20km. ik zag er best tegenop. maar samen met mijn wandelmaatje was het een leuke dag. en heb het volbracht. Inmiddels wist ik al dat ik 21 juli ga vertrekken. mooi vanaf Eindhoven. Vanmiddag is mijn 1ste Hostel voor 2 nachten in hartje Lissabon geboekt. Tja zo'n stad wil je niet overslaan he. Ikzelf ben nooit in Portugal geweest. Kan geen Portugees. maar heb inmiddels een taalcursus op de smartphone en mp3 geïnstalleerd. wie weet. Spannend maar heb er erg veel zin in! nu zal ik ook wat vaker een bericht achterlaten. 5,5 week dat is snel.

  • 14 Juni 2015 - 20:36

    Bea Van Doorn:

    Leuk Ilona, kan ik op deze manier weer genieten van jouw camino net als twee jaar geleden.
    Ik vind hetero moest van je dat je weer gaat. Voet problemen helemaal achter de rug? Voor je longen is het vast prima om daar te lopen

    Suc6

  • 14 Juni 2015 - 21:07

    Anouk:

    Oh lieve Ilona, ik vind het echt heel goed van je en fijn voor je dat het door gaat! Zo'n Camino is voor jou echt een prachtige manier om los te komen van alle zorgen van afgelopen jaar. Ik wens je alle goeds in de voorbereidingen en op de wandelroute zelf en volg je verslagen met heel veel interesse en plezier.
    Tot snel, op de mail of in real life ;-) Lieve groet, Anouk.

  • 14 Juni 2015 - 21:51

    Mijke:

    Hi Ilona, Wat vind ik dit leuk om zo weer eens iets van je te horen. Op de een of andere manier, is het contact verloren.
    Ik hoop dat alles goed met je gaat, ik las dat je veel zorgen hebt gehad,naar omdat ik niets meer van je hoorde weet ik natuurlijk hier niets van.Ik hoop voor je dat het allemaal in orde is gekomen. Bij ons zijn er heel grote problemen geweest wat betreft de gezondheid van mij,maar ook van onze zoon. Misschien hoor je het ooit nog weleens. Ik wens je heel veel plezier met het verder vootbereiden van de reis, en ik volg je beslist.
    Een lieve groet van Mijke

  • 15 Juni 2015 - 10:18

    Jet Van Bakkum:

    Hai Ilona ook ik volg jou net als de vorige keer - de reis is nu begonnen en ik wens jou veel loop plezier en lieve schat hou je gezondheid in de gaten.
    Portugal is een geweldig land en de mensen zo lief maar daar kom jij van zelf wel achter.
    Lissabon gestart - een mooie plek - ik kijk weer uit naar jouw verslagen en foto`s ...

    Succes met een warme groet van mij.
    Jet /Hendrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 30574

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: