voorbereiding camino de portugues - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu voorbereiding camino de portugues - Reisverslag uit Nederland, Nederland van ilona schouten - WaarBenJij.nu

voorbereiding camino de portugues

Blijf op de hoogte en volg ilona

29 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Nieuwe plannen. ben inmiddels al het reisgidsje camino portugues van John brierley aan het lezen. weliswaar Engels. aangezien er geen Nederlandse gidsjes zijn. Ik browse internet af. En ik ben nog steeds als pelgrim ingeschreven. Dus ik zal ook nog wel wat info op of via https://www.santiago.nl/ vinden. en natuurlijk via facebook pagina sint jacobsroute en inmiddels ook 1tje van Portugal. Alleen al de voorbereiding is leuk. Ik ken het hele land nog niet dus is het extra spannend. de route is iets korter dan vorig jaar. Het wandelen gaat hier dus gewoon door. De Spaanse cursus zal ik weer voor de dag gaan halen. en misschien nog wel een Portugese erbij. het is altijd handig wat woorden te kennen he. de uitrusting is nog zowat compleet. Dus dat scheelt allemaal. Maar het is nog voorbereiding. Het ligt nog ver weg. en er kan nog van alles tussen komen.

  • 30 Augustus 2014 - 13:47

    Jet Van Bakkum:

    Wat een lef en ik ga jou weer helemaal volgen.
    Veel voorbereiding plezier.
    Gr.Jet

  • 26 December 2014 - 12:28

    Ad:

    Beste Iloscho,
    Kan je mij wat i
    nfo geven voor de Portugeese camino.
    routes, overnachtingen ect.
    gr Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ilona

Ik ben van nature een reislustig typ. En nu ga ik na zoveel jaar een wens waarmaken. Jaja Ik ga de Camino de France lopen! Van st. jean-pied-de-port naar Santiago de Compostella. Wel te verstaan 900 km. Niet uit geloof maar een wil. Ik houd van wandelen en natuur. En nu ga ik een zo´n vakantie beleven. Heb er erg veel zin in!

Actief sinds 05 Mei 2013
Verslag gelezen: 1056
Totaal aantal bezoekers 30566

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 14 September 2014

voorbereiding camino de portugues

24 Juni 2013 - 19 Augustus 2013

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: